domingo, 2 de junho de 2013

My Favorite Song- Cups

OI SPLITERS!!
Peguei o finalzinho do jogo do Brasil... Empate não merecido! Brasil jogou muiiito!!
Mas, como isso não é o foco hoje, e sim mais um quadro, o My Favorite Song, musica preferida de uma amiga minha. Fora o jogo do copo super legal (que no momento estou viciada!) a musica é super tudo de bom, concordam?? Estou com ela no celular, por que eu simplesmente viciei... Bom os dados:

No Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=cmSbXsFE3l8

Quem canta: Anna Kendrick.
 


Cups

I got my ticket for the long way ‘round
Two bottle ‘a whiskey for the way
And i sure would like some sweet company
And i’m leaving tomorrow, wha-do-ya say?


When i’m gone
When i’m gone
You’re gonna miss me when i’m gone
You’re gonna miss me by my hair
You’re gonna miss me everywhere, oh
You’re gonna miss me when i’m gone


When i’m gone
When i’m gone
You’re gonna miss me when i’m gone
You’re gonna miss me by my walk
You’re gonna miss me by my talk, oh
You’re gonna miss me when i’m gone


I’ve got my ticket for the long way ‘round
The one with the prettiest of views
It’s got mountains, it’s got rivers, it’s got sights to give you shivers
But it sure would be prettier with you


When i’m gone
When i’m gone
You’re gonna miss me when i’m gone
You’re gonna miss me by my walk
You’re gonna miss me by my talk, oh
You’re gonna miss me when i’m gone


When i’m gone
When i’m gone
You’re gonna miss me when i’m gone
You’re gonna miss me by my hair
You’re gonna miss me everywhere, oh
You’re gonna miss me when i’m gone
 
 
When i’m gone
When i’m gone
You’re gonna miss me when i’m gone
You’re gonna miss me by my walk
You’re gonna miss me by my talk, oh
You’re gonna miss me when i’m gone.
 
Gente, a versão original é pela banda Pitch Perfect. Bom, espero que tenham gostado, e mandem mais sugestões!!!
 
P.S: Sim, a Anna Kendrick tá no Crepusculo... (hahaha!!)
 




Nenhum comentário:

Postar um comentário